بهار طلابهار طلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

zaman shirin

جونم برای بهارم بگه .....

1393/2/9 18:36
109 بازدید
اشتراک گذاری

بهار ناز عزیزم وقتی هر صبح بیدارت می کنم تا ببرمت خونه خاله و خودم برم سر کار با چشای خواب آلو منو نگاه میکنی در طول راه برات آیت الکرسی و دعای فرج با صدای بلند می خونم و چند تا شعری که وقتی می خونم میخندی مثل عمو زنجیر باف و یکی بود یکی نبود الهی مامان قربونت بره چقد دلم میگیره وقتی بغلت می کنم و از خواب به زور پا میشی و با اون چشای خوشکلت به منو بابا لبخند میزنی اما چه کنم که مجبورم، عزیز ترین مامان منو ببخش ماچ ماچ ماچ.....خواب

شلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به zaman shirin می باشد