بهار طلابهار طلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه سن داره

zaman shirin

حرفاي بچگي

1394/9/28 14:35
166 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شيرين زبونيهاي دخترم:

سلام :شلام

خداحافظ : خدابس

شکلات: شوشو

لواشک : فافا

شمردن از يک تا ده بسيار شيرين و پس شمردن شماره ده با صداي بلند تر ازهمه براي خودت دست ميزني 

خوندن شعر يه توپ دارم قلقليه با همراهي من و همراهي تموم آهنگهايي که تو ماشين يا تلويزيون پخش ميشه عين ريتم آهنگ بازبون خودت گلم اونقد با حس ميخوني و جاهاي بلند و کوتاه رو درست ميخوني انگار همه رو بلدي آخ مامان فداي چشمات چون جاهاي غمگين چشماتو نيمه بسته ميکني و سرتو تکون ميدي قربون تو گل دخترم.....

کتاب داستانهاتو با يه زبون شيرين ميخوني که ميخوام بخورمت مامان

ميخوام بشينم :بشين من

آب ميخوام : آب من

چايي ميخوام : چايي من (اونقدر چايي دوس داري که هر وقت بي وقت منو ميبري سمت آشپزخونه با حالتي پر از خواهش ميگي چايي من !!!!!!!!) اين کلمه رو که ميگي فوري ماچت ميکنم عروسکم

پسته : پسه

کلماتي مثل خوبي ، خوابيد ، بيا ، برو ، بده من ووووچقد خوشکل ميگي عروسکم

هر وقت ميپرسم چي برات درست کنم بخوري ميگي پيسزا (پيتزا) و کجا ببرمت باک (پارک )

يه چيز جالبه تو آذر ماه 94 هر چي منو بابايي و بقيه بهت ميگيم ميگي چش ... قربون اون چشمات بشم 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرزانه
28 آذر 94 17:19
سلام مامانی جونی واقعا کوچولوتون خیلی نازه عزیزم خدا برات حفظش کنه ایشالا به وبلاگ منم سربزن ختما به دردت میخوره تم تولد تبدیل عکس خونگی به آتلیه و کلیپ خوشگل از عکسای کوچولوی نازت خلاصه منتظر نظرتم هستم حتما یه نگاهی بنداز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به zaman shirin می باشد