بهار طلابهار طلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
باران طلاباران طلا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

zaman shirin

تولد یکسالگی زنبورک قشنگ ما...

1393/5/30 9:34
291 بازدید
اشتراک گذاری

bdaycandlehbday02

      

     

 

 

 

 

                                                   

یکسال است فرشته آسمانی نازنینی در کنار ماست می خواهیم سرود آغاز دومین سال زمینی شدنش را تا کهکشانها زمزمه کنیم....

 

نی نی شده یه ساله

یه دم آروم نداره

هر چی که گیرش میاد

تو دهنش میذاره

یک کم تاتا می کنه

مامان و بابا می کنه

چه شیطون و شیرینه

ببین چه ها می کنه

کاغذای رنگارنگ

بادکنکای قشنگ

تولدش امروزه

شاده چقدر این آهنگ

کیکی بزرگ خریدند

هدیه تهیه دیدند

شمع روی کیک گذاشتند

میوه تو ظرفی چیدند

کوچیک و بزرگ مهمونا

یکی یکی رسیدند

نی نی شمعو که فوت کرد

کیکو اونا بریدند

دست می زدند فراوون

نانای می کرد نی نی جون

یک شب خوب و زیبا

درست می کرد براشون

 

...امروز برای من فقط یک روز تولد معمولی نیست بلکه روز تولد تمام شادی های عالم است

به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم را با تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو ،من مادر نام گرفتم  ...وبابایی هم پدر...

  و..این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی ما تپش قلب توست و باشکوه ترین روز زندگیمان روز تولد توست

تو برای همه خوبی ها دختر متولد شدی و هم برای به وجود آوردن لبخند زیبای پروردگار،رضایت پدر و دعای مادرت  تا همیشه ...

 

اینم اولین تولد دخترکم انشالله برات تولد صدوبیست سالگی بگیریم  تم تولدت رو زنبور انتخاب کردم خوشکل خانم تولدت مبارک شیرینتر از عسلم ماچ 

پسندها (1)

نظرات (3)

ابراهیم
10 شهریور 93 10:46
تولد بهار نازم مبارک
مامان ضحا طلا
10 شهریور 93 13:10
سلام مبارک مبارک تولدش مبارکککککککک تولد نازگلمون مبارک انشاءاله 120ساله بشه بوسسسسسسسس
مامان و بابا
11 شهریور 93 11:13
سلام من حديث دختر شيطون بلا هستم به من سر بزنيد تا با هم دوست بشيم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به zaman shirin می باشد